Hemma från Värmland

Det blev allt en lång resa detta.. Startade 14:00 från Kungälv och framme i vart vi nu var 18:00 och sen hem igen kring 20:30 och hemma 00:50, så vi kan helt enkelt konstatera att det sitter en rätt så trött människa här vid datorn som närmare bestämt snart ska dra sig till sängen för att sova ut till en underbar söndagsmorgon :)

Ingen vinst idag.. Tyvärr får jag meddela detta men vinsterna börjar nog trilla in snart när vi kan höja laget att prestera som vi ska göra med tanke på spelarna vi har med oss, vet inte varför det låser sig men gick iaf helt okej för mig idag ..Kunde ju iofs gått mkt bättre men det kunde det la gjort för hela laget skulle jag nog säga istället..

Såhär såg det ut idag nere vid bussen ..



Och nu säger jag godnatt:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej =), förstår hur du menar! Men då hoppas vi på snö och -2 utan vind hela vintern och gärna lite sol också!



Du förresten om du skulle tröttna på dina ögonbryn kan du alltid dumpa av dom på trollhätttevägen för jag skulle då inte tacka nej!



Kram

2010-11-21 @ 10:25:34
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0