Humhum..

Har hunnit med att jobba 7-10 idag sen träning 11:00 minst sagt trött morgon kan jag säga eller det är väl allt jag kanske har att säga om morgonen? Tyvärr så kommer morgondagen att se likadan ut, jobb 7-14 sedan match 19:00 ute i Kungälv, sedan kommer mina dagar ända fram till nästa helg se ut så, jobb och träning .. jaa och sen match då på Torsdag så finns inte så mkt mer att göra faktiskt men om man ser det från ett annat perspektiv så hinner jag inte med att slösa massa pengar eftersom resan börjar gå från klarhet till klarhet så alla kronor som blir över behövs läggas undan ..

Ack så tråkigt för mig att jag inte var miljonär eftersom jag älskar att shoppa, iallafall nu på vintern då man kan strosa runt i butiker och hitta massa mysiga och fina plagg, vinter kläderna är alltid bäst dock inte kylan kan man ju konstatera..

Älskar allt det här med mysiga fika stunder, bakning, filmer, middagar sånt som inte sker allt för ofta på sommarn, för då är dt mycket fest, bad och resor hit och dit :)

Men jag längtar verkligen till februari om våran resa blir av och just nu ser det ut som det, ska bara få de rätta priserna så sätter vi oss ner och bokar :D Känns tipp topp just nu faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag längtar också!! :)

2010-11-27 @ 15:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0