I hope you find

I hope you find what you looking for, I hope your happy..because I wont be there..

Jag har varit i något sorts rus där man bara är glad för allting runt omkring, man uppskattar det mesta.. hur ens situation är men på något sätt så sitter man där också drömmer..drömmer efter något nytt efter framtiden helt enkelt
Men samtidigt så är jag tillfreds med att veta vart jag har mig själv och vad jag vill och inte vill

Har haft en go kväll för mig själv faktiskt, har faktiskt haft kul dessutom tro det eller ej, har hunnit med hur mycket som helst och främst sånt jag aldrig gör.. Bakar;) Men men man måste väl börja träna någongång så man bli bra påt..

Nu fattas bara min lägenhet som jag såååååå gärna vill ha, men jag får väl vänta tills något bra dyker upp.. jag är ju nöjd över min situation ändå att jag har sån tur som jag har att ha denna lägenheten bara, men som jag sa innan, man kan ju alltid drömma lite;)

Nu ska jag sussa så jag orkar upp imorgon till jobbet.. Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du gumman=)när börsen är tunn..lär du få bo där du bor ett bra tag till;)..var glad istället över att du faktiskt har en lägenhet..det finns många som inte har det!!och ska man ha nytt..jaa då gäller det att få ett fast arb och arb heltid..spara o spara i många år..för handpenningen till en ny lägenhet är rätt så saftig:(..tänk..om man vore miljonär=)..visst då kan man köpa allt man vill ha..men lycka..kan inte köpas för pengar..och det viktigaste med livet..är väl att man är lycklig,glad och njuter av livet..vara tacksam för var dag som kommer..lev här o nu..bamse kram mamma=)

2010-11-18 @ 22:29:28
Postat av: Anonym

jag har drömt om ett hus på landet med stall och hästar..sen jag var 7 år..att bara få vara hemma o sköta om hästar..är min dröm..men ..idag är man 43..och inser..att man måste va miljonär..för att kunna bara vara hemma och klara sig ändå..livet består av att arbeta..så man får in lön..så man kan överleva..så är det för dom flesta..men drömma kostar ju inget;)jag får boka in mig nån helg på ridtur istället..och känna mig nöjd ändå=)/mammsi

2010-11-18 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0