JUUUULIA 20 år..

Jag tänkte bjuda på en HEL del bilder, tänkte först "hur tusan ska jag få tag i alla bilder på Julia då?! Men sen när jag väl öppnade mappen där alla bilder låg insåg jag snabbt att detta kommer bli en lätt match eftersom jag tydligen har hur många bilder som helst på denna tösen..
Och jag kan inte mer än säga att denna 20 åriga tjej kan VERKLIGEN bjuda på sig själv.. kolla själva;)

































Blev nog ett av mina längsta inlägg, dock inte med text men med bilder.. Men åren här med henne kan inte förklaras bättre än på detta sätt.. 4 år sedan ..Tiden går snabbt

GRATTIS än engång hjärtat..

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahhaha jag döööööööör!!!! Tack fining <3

2010-12-01 @ 09:58:10
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0