Köttbullar och brunsås

Ja det blev min lunch idag och det gick ner.. ja om det gick ner:) Nu tänkte jag sätta mig ner och pyssla lite med mina blommor och jag köpt och sätta upp, så jag har en del att göra, har även passat på att rensa ur kylen och frysen ..

Nu måste jag säga att jag faktiskt längtar hem lite till Norrland, komma bort en stund och träffa familj, släkt och vänner och dessutom få förmånen med god mat :) Så det får gärna bli fredag nu när jag sätter mig på flyget, är rätt mysigt att resa tkr ja även om man typ bara ska till sthlm, är någon go känsla i det helt enkelt..

Dessutom älskar jag denna härligt kyliga luft som är ute, man andas lite friskare än tidigare, i vanliga fall brukar jag använda vinterjacka i November, men sedär nej det är inte så kallt ännu och tacka gudarna för det :) Jag gillar detta, det behöver inte bli kallare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0