Massor massor massor

Ja det är ett ord som jämt flyger omkring inne i mitt huvudet, massor att hinna med men samtidigt är det skönt att ha saker att göra, då slipper man hamna i den där tristessen, nog för att jag just nu känner "gud vad skönt att sitta hemma med en bok, lite te och bara njuta" men det får vi ta någon annangång:)

Håller tummarna för jobbet pappa försöker fixa nu också, vore väldigt bra med klirr i kassan kan man säga med tanke på mina planer..
Har inhandlat massa behövliga saker, bland annat detta som kanske inte direkt låg i min behövligt lista men dock så roligt att unna sig ..

 

Hittade först denna underbara kjol och så tänkte jag "vad tusan ska ja kombinera denna med då" så gick jag runt lite och hitta denna lite udda tröja eller den såg lite udda ut på galjen så tänkte aja jag testar prova denna med kjolen och i provrummet så kom denna tanken istället "shit va bra jag är, detta blev ju kanon" :P
Får göra detta oftare, våga missmatcha litegrann så kanske det funkar tillslut ändå..

Nu ska jag byta om för snart är det träning på g.. och löpning:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt=)en sådan kjol skulle jag också velat ha fast i svart;)/kram mamma

2010-11-17 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0