Måste fixa matlådor

Sitter här hemma och jag vet att jag måste fixa matlådor idag till morgondagen och fredagen och även för söndagen då för alla ni som inte vet så jobbar jag varannan helg söndag och det känns ju faktiskt lite sådär må jag säga, skulle nog hellre tagit en hel helg i månaden så skulle den vara klar .. Skulle ju vara skönt men det är bara att bita ihop och jobba denna söndagen ändå..

Har ju haft turen och vara ledig igår och idag, dock träning idag jag måste ta mig an men det löser sig nog skulle jag tro :) Sov HUR länge som helst idag, nämner absolut inte vilken tid jag klev upp .. men sent var det iallafall

Gårdagen var minst sagt en kul och jobbig dag, åkte in till staden kring halv 11, lämnade av Chau hos min frisör sedan promenerade jag några timmar och inhandlade julklappar så nu har jag bara några kvar och är rätt många kronor fattigare, känns i plånboken om inte annat, men men då är ju det avklarat iaf, man får se det på det sättet, kanske det inte svider så mycket :P

Men nu ska jag lägga mig med min bok och ta dt lugnt, ha en go onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0