Min trötthet

Ja min trötthet börjar verkligen gå mig på nerverna så idag fick det vara nog, nu blir det ändring på min kost, på mina sömnrutiner och framförallt så tänker jag sluta lägga energi på onödiga saker och bara ta allt för vad det är och inte gå och grubbla .. Tar för mycket av min dyrbara energi som jag behöver lägga på annat ..

Måste säga att jag varit riktigt duktig det här med mat, har gjort laxlådor och nu tidigare gjort ja mig en tallrik tonfisk sallad och lite smått och gott till kvällsmat och passade även på att göra mig en tonfisk sallad till lunch låda imorgon så nu äntligen äter jag lite mer fisk och förhoppningsvis bättre mat än tidigare och inget som inkluderar bea sås eller ketchup :P

Pratade tidigare med Alex om att man bara längtar till fredag hela tiden istället för att se framemot varje dag och inte slösa så mycket tid på att längta till fredag jämt, vad mycket tid som går åt spillo :P Om man nu kunde tänka så varje dag, men bara att försöka.. fast å andra sidan längtar jag verkligen till fredag för då åker jag ner till min syster i Lund och hälsar på henne :) Ska bli mycket trevligt må jag säga..

Nu däremot ska jag lägga mig och fortsätta läsa min bok och sen blir det natten för att orka kliva upp imorgon :) Gonatt på er allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0