Norrland och lite till

Befinner mig just nu uppe i de Norrländska skogarna med mycket snö och kyla..Det är då man vet att man lever.
Hur hunnit med lite smått och gott här redan, halloween party med "gamla" vänner och haft middag med släkten och strosat omkring det man nu kan strosa omkring i dessa trakter..

Har massor med bilder från igår och framförallt från förra helgen som jag kommer att lägga upp eftersom..Det är så himla mycket så vi får se hur jag lägger upp min strategi för att dela dessa med er.. Men här kommer några iallafall









Sådär nu blev det en hel del ändå.. och tur var väl att jag sollade lite grann eftersom det finns hur mycket som helst jag hade velat lägga upp..

Nu däremot ska jag ta Jannes bil och köra hem den till honom för jag kan slå vad om en hundring att gossarna börjar vara hungriga..

Ha en go Söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0