Ooooh längtar

Har redan suttit hela kvällen med att fundera över olika saker man kan hitta på under vår resa och det är fortfarande massa tid kvar tills dess, har kommit på att jag MÅSTE vaccinera mig, Mamma hjälp mig med detta allt detta med hepatit och sån skit, malaria kanske eller vad behöver man när man ska åka till asien?!

Sen att det kommer bli sjukt kul om både Stina och Erik följer med är ju bara kanon ju, skulle bli så kul ..Har lite folk som också är iväg i asien just då, en som flyttar dit och en som också är på semester så kul kommer jag ju definitivt ha, så i all ångest över att jobba iofs så har jag ju fortfarande ångest över att jobba okej kanske inte själva jobbet men att kliva upp 6 på morgonen är ju ingen hit för mig som inte är en morgon människa för tillfället..
Men hur som så driver pengarna mig faktiskt mer, känner mig mer tvingad att jobba nu fast jag är DÖ trött
och det enda jag i princip gör om dagarna nu är jobbar, tränar och sover och de lediga dagarna jag har sover jag också på som idag, somnade vid 10 ungefär 30 min sen när jag kom hem efter träningen somna ja vid 4 och sov till 7 ..

Då kan man minst sagt kalla mig trött ;)

Ungefär en sådan här strand kommer jag att stå på om några månader och gissa om jag längtar:) Snorkla, surfa, bada med delfiner, ligga på stranden, bada, sola och ett riktigt gott sällskap..förhoppningsvis hinna se lite av varje ..



Sen att jag tycker att mina föräldrar om någon verkligen förtjänar detta jag ska göra så håller jag tummarna på att dom också tar sig i kragen och reser lite grann för det behöver dom verkligen.. Man behöver sånt för att orka lite extra i vardagen ..


Nu däremot ska jag fortsätta läsa min bok, kolla lite tv och sen lägga mig och sova gott eftersom imorgon väntas jobb och match..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag rekommenderar att du besöker vårdcentralen och hör efter vad du behöver för vaccin;)sen..är det ju bra om du vet NÄR ni tänker resa!!erik kan du nog räkna bort..han har precis fått jobb..och måste vara tillgänglig när han behövs;)/kram mamma

2010-11-27 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0