Tid, ja vart tog tiden vägen?!

Dygnet har ibland alldeles för många timmar samtidigt som ibland alldeles för få timmar, klockan är redan 19:13 när jag sitter och skriver detta och imorgon ska jag upp igen 06:00 jobba till 10:00 sedan blir det träning 11:00 och sen får jag se vad dagen bjuder på, blir mycket jobb jobb jobb..

Men ska jag kunna resa så ska jag.. Bara att bita ihop vägen om man ibland är så trött så man tror att man ska svimma men idag slapp jag den resan iaf, för svimning vore väl lite väl tråkigt skulle jag nog säga..

Så vad har man för planer för denna fredag, ja kan säga såhär? Absolut ingenting, sicken tråkig fredag det är idag och sicken tråkig helg jag har framför mig förutom ja matchen på söndag dvs ..

Får helt enkelt hålla humöret uppe och invänta nästa helg så JAAA kommer bli helt otrolig, det är vad jag tror iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0