Viva la Lundia ;)

Just kommit hem från Lund, har tillbringat lite tid där nere och tro mig det var det värt i alla kategorier :)
Har varit på spex och har aldrig varit med om någonting liknande, helt galet.. Inte alls min hemmaplan men ibland får man ge sig ut på nya utmaningar helt enkelt..




Studsade omkring på dessa klackar under kvällens gång och med lite värk i fötterna gick vi senare belåtet hem efter en bra kväll

Jag älskar när det samlas massor av olika människor på samma ställe, så kommer jag på mig själv att tänka såhär "Vad i allsin dar har tjejen tagit på sig?" och andra gånger "jäklar vad snygga klänning men vad har hon på fötterna" osvosv, så gick det runt i mitt huvud roligt nog, jag kunde iallafall underhålla mig själv..
Det var som sagt klänning och kavaj som klädkod så jag fick slå till på något annorlunda ..

Skulle gärna stannat en dag till men nu är det så att jag laddar om för jobb imorgon 7-14 sedan får jag dra ut kontakten och sätta in den igen för att ladda till match 19:00 ..

Jag är supertrött så ska nog lägga mig framför tvn sedan bums i säng så jag är pigg och kry imorgon på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0