White as snow

Det är helt vitt när jag kollar ut genom fönstret och nu börjar jag faktiskt tro att vi kommer få en lika hemsk vinter som förra, hoppas bara inte den blir värre för då kommer man definitivt frysa ihjäl, jag menar jag är ändå från lappland och jag har levt med många vintrar men vintrarna här nere är inte att leka med, är sjukt mycket kallare.. får vara glad så länge det inte är dödskyla här nere:P

Ska alldeles snart promenera ner till bussen med mina väska för att ta mig till Kungälv för idag åker vi upp till värmland för att spela match, kommer vara borta hela dagen så håll tummarna för att det blir vinst idag, det känns redan som vinst får man säga så?! Hoppas bara inte jag kommer hem nu och inte har en vinst med mig för det måste jag ju nu när jag sagt det..

Hoppas ni har en bra lördag och ett er fredag var tipptopp..:)
Vi ses och hörs

Kommentarer
Postat av: Jennie

Förra vintern som var så underbar! Inget slask bara vit underbar snö i nästan 3 månader!!!! Förstår inte hur man kan klaga på en sån vinter =D! Jag jobbar på ett jobb där jag varje dag tvingas vara ute och att stå ute i snö, slask och några plusgrader är sjutusen gånger värre än att stå i snö och flera minusgrader =)!



Men får hoppas att du slipper fysa ihjäl!



Kram

2010-11-20 @ 18:07:28
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0