Without you ..



Imorgon är det bara att se till att packa packa.. jag är så dålig på sådant så tänkte försöka packa sådär smart och inte ta med mig för mycket som jag ändå inte behöver.
Längtar faktiskt hem nu, känner kan det inte bara vara NU jag sätter mig på planet, jag tror jag behöver en liten stund ifrån för att ta ikapp lite energi och komma tillbaka strålande igen..

Det finns så mycket jag ser framemot och jag känner precis som jag pratade med en person om igår, att det är så mycket som är så mycket lättare och att jag ser vissa saker så mycket klarare, nu är det bara att ta tag i kragen och hitta det jag vill göra.. Något nytt, något kul .. har massor med energi till det, är riktigt peppad men vad detta är, är ju en lite svårare fråga tror jag ..:P

If you had a choice then
what would you choose, to do?


Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem gumman=)=)

2010-11-04 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0