An echo in my head

Idag var jag helt slut på jobbet, mitt humör var inte alls bra, jag kände bara hela dagen "kan inte denna dag bara ta slut så jag får gå hem och sova" och det gjorde jag, sen fick jag en svag känslan inom mig att jag kanske inte bör spendera min lediga kväll med att sova, så det fick bli bio :) En riktigt bra en, i rymden finns inga känslor .. Om ni inte sett den bör ni definitivt se den..

Har blivit lite av ett moviefreak känner jag, men det är skönt ibland att bara sätta sig ner och på något sätt befinna sig i allt annat än verkligheten för en stund, inte för att verkligheten är något dåligt på något sätt utan mer att man kanske behöver lite pauser emellanåt..

Har iaf haft en riktigt bra kväll och den slutar nog med att jag slumrar riktigt gott i min säng för att ladda upp inför en dag med ja låt säga, jobb och träning .. låter det annorlunda för er? Nej jag trodde väl det;) Sicken överraskning ..

tänkte försöka lägga in bilderna från kameran men min dator vill inte så får försöker fixa det någon annan dag ..
hoppas er Tisdag varit kanon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0