Count on me

You can count on me like 123
i´ll be there
And I know when I need it
I can count on you like 432

Denna måndag startade lite trögt eftersom jag var super trött när klockan pep 06:30 och jag insåg att det var Måndag och att jag var tvungen att kliva upp och jobba, kändes ju sådär.. Men jag tog mig i kragen och drog mig upp och cyklade ner ändå ..

Fick ett riktigt gott samtal vid lunch på jobbet, en från Björn Axen ringde nämligen mig och kolla om jag kunde vara där 15:00 imorgon och stå modell för dom och gissa mitt svar ? SJÄLVKLART :D Så jag kommer bara njuta, kommer bli riktigt kul faktiskt :)

Så nu kan jag njuta av en skön måndag även om jag har ont i mitt knä igen och den där jäkla nerven i rumpan klämmer åt så det gör ont när jag går så kan jag faktiskt inte låta bli att le lite smått för mig själv :)
Se så det kan gå en mulnig Måndag som denna..

Nu ska jag packa ner sakerna för Emelie kommer och hämtar upp mig snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0