Drop dead gorgeous

Har hunnit med en del ändå denna helgen, varit i Ullared med Emelie och hennes mor och sen lördagen spenderades en stund på stan för att hitta lite saker till kvällen och sen blev det att umgås med Emelie och parta till det på Chalmers som blev en oerhört lyckad kväll där man träffa lite nytt folk med.. alltid trevligt :)

Hann dessutom hoppa hoppborg och jag kommer inte ihåg att man blev så andfådd på två minuter av att hoppa, jag menar jag har bra kondition men den där hoppborgen, det tog kål på mig helt enkelt, kände mig som 90 år vid det tillfället..



Nog har man lite barnasinne kvar, jag och emelie är experter på att ta fram vårt bushumör, springa runt med kundvagnar, denna var ju bäst när jag stängde in emelie i en.. Sa jag hur gamla vi är?;)



Denna blev min utstyrsel för kvällen, körde vampyr var det bästa jag kunde komma på eftersom jag inte alls var ute i godtid och fick springa runt som en dåre på stan för att hitta något iaf vettigt..

Nu däremot ska jag hoppa raka vägen i säng för jag kommer annars aldrig orka jobba imorgon, är helt slut efter denna helgen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

wooooooooowww!!

2010-11-01 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0