Everything and nothing

Ja det var som sagt match igår och jag har väl faktiskt inte så mycket att kommentera om denna matchen då, men just nu rör det mig faktiskt inte i ryggen för jag har annat att fokusera på, annat att lägga min energi på..
Men det löser sig, står för tillfället och lagar mat och den måste jag definitivt lägga fokus på för jag misslyckas oftast att steka kött och jag tänkte ge mig på detta idag igen, vi får se hur jag lyckas med detta denna gången, tänker gå in till 100 för detta nu ..;)

Har hunnit göra rent i köket, plockat undan saker som bara ligger i vägen för mig och satt på en tvätt då..kollat film och sån skit med, snart är det iaf träning och ser jag framemot den? Vi får se i efterhand..

Vissa saker får man helt enkelt lägga åt sidan och säga till sig själv "det var meningen att det skulle bli såhär av en anledning, ta dig i kragen, lär dig och gå vidare"

Så hur som ska jag fortsätta med min kära matlagning önska mig lycka till :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

det går bra ska du se;)allt löser sig..både med träning o matlagning;)kram mamma

2010-10-19 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0