Fonder hit och dit

Skulle just fixa så jag kunde hämta ut lite pengar från mina fonder till min mobil jag ska köpa och jag som gladeligen trodde att de skulle ha ökat så inser man sen när man ringer upp så har dom inte ökat nånting nästan, känns lite surt, men det är sådant man får ta.. Får fundera över omplacering, kanske har något att lära här..

Sen har jag även suttit och skrivit ner min spelarpresentation, gillar faktiskt inte sådant, först kommer en svår fråga när man ska beskriva sig själv med 3 ord, jag hade velat använda minst 20 stycken ord för att någon ens skulle ha en liten uppfattning om vem man är, fast man kan ju alltid snygga till det lite med endast tre ord med..fördel och nackdel
sen bästa låt och film, jag har sett många så vem orkar välja ut någon ..och för det tredje vem läser dessa spelarpresentationer?! Bra fråga..

Ska iaf fixa klart allting inför morgondagen nu, hoppas er torsdag varit kanon:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

spelgalen.orädd.kämpe.=)/mamma

2010-10-15 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0