Hello there little monday



Jag är så himla kluven just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag älskar verkligen handbollen men vill jag verkligen göra en till sån här säsong? Vill jag lägga ner så mycket tid, så mycket ansträngning på något som just för tillfället tar mer energi än vad det ger ?! Man går till varje träning med sån jävla inställning och vill så himla mycket och man tränar och tränar, ja jag tränar fan dum som jag är när jag har ont till och med.. sen kommer man till matcherna, det går bra och man går ändå därifrån grubblandes och har en klump i magen för många saker, det är något som inte stämmer riktigt tror jag..

Får hitta den där glöden igen, får stänga ut alla jädrans idioter som finns i denna värld och tänka på mig själv bara.. Vi får se, jag får grubbla lite på det där så löser det sig nog, det brukar ju göra det med tiden..

Jag ska iaf trycka i mig lite tacos innan jag går och sover, för jag behöver verkligen sömn, bara slocknade idag innan träningen, trodde inte jag skulle orka kliva upp igen :P

Men jag ser framemot denna veckan ändå på något sätt, positiv inställning, det hjälper allting =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

som jag alltid sagt..handboll..ÄR...bara ett spel!!!det finns så mycket annat i livet än hård träning,det är väldigt FÅ..som kan livnära sig på handboll..så ta du en funderare;)kram mamma

2010-10-06 @ 08:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0