I´ve got...yeah me;)

Har inte varit så bra på att skriva faktiskt, min vecka har enbart innehållit träning och match och jobb såklart då, inte så mycket mer förutom en fantastisk god middag hemma hos Emelie som hennes kära mor tillagat och guuuud vad jag längtar efter mammas mat just nu, bäst för dig kära mamma att göra riktigt god mat när jag kommer hem så jag kan äta upp mig för några månader till för här nere jaa vad ska man säga angående att alltid orka laga mat?;)

I helgen blir det party på chalmers tydligen och förhoppningsvis a damn good saturday ..

Har ju en go helg att se framemot hemma i Norrland med, hinna träffa alla med, ska bli riktigt kul förutom att jag kommer hem till snön då..

Är på riktigt bra humör, förutom att jag är sjukt trött då.. det tär på en att ha så här fullt upp all day long.. tänker alltid vid lunch "när jag kommer hem ska jag banne mig SOVA" men tror ni jag gör det när jag kommer hem? Nej för jag kan inte slappna av för det finns så mkt jag ska hinna med..

Nu däremot ska jag ut till Kungälv för handboll, ha en go kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

=)nog ska jag se till att du får mat;)..längtar...snart är du hemma=)/kram mamma

2010-10-29 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0