If you ever find yourself stuck in the middle of the sea

Har jobbat idag och hade sån ångest över att kliva upp imorse va, ville verkligen inte men jag tog mig i kragen och gjorde det ändå, är så less på samma samma vardag som man har, kliva upp tidigt och jobba, hem och göra mat, sov en 20 min sen till träningen, så ser i princip de flesta vardagarna ut, då är dt lite roligt som imorgon blir det jobb sen in till staden för att hjälpa kära Lelle med lite diverse saker som hon anförtror min hjälp till..

Men annars så ser varje dag likadan ut, tråkigt men sant.. Får ta och ändra på detta tycker jag verkligen, våga sig ut på djupa vatten, det första jag bör göra är att skaffa en ny mobil för min är ju helknäpp verkligen, brukar inte bry mig så mycket om mobiler hit och dit bara den funkar men min är ju lite knasig ..
Sen att man ser alla nya roliga saker så blir man väl ändå lite sugen även om jag tycker det är onödigt med massa konstiga funktioner man ändå aldrig använder ..

Hur som ska jag ut till Kungälv och få massage innan träningen, ja NI såg verkligen rätt.. JAG emma ska få massage, jag ber aldrig om massage inte ens när ryggen känns som att den ska gå av, men nu tänkte jag unna mig det med alla mina jädrans knutar som förstör för mig jämt..Så kanske är man lite piggare sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0