Im not doin anything .. today ..

Kommit hem från Skövde för en stund sedan, vi förlorade med 28-24 men blev 5 stycken för mig idag iaf, så det var ju kul för min del, dock var det lite av en besvikelse när man visste att vi kunde tagit denna matchen men vi får helt enkelt ta lite av en revansch på Onsdag mot Sävehof då.. Bara min kära tumme håller, gör riktigt ont nu såhär på kvällen, får se hur jag lyckas ta hand om mina vårdtagare på jobbet imorgon :S

Är en mycket trött människa efter denna helgen, har varit fullt upp men måste säga att jag tycker om denna helgen, däremot hoppas jag på en riktigt fin helg nästa helg ifall att man får med sig lite människor..

Måste säga att jag hade ett sååå skönt samtal idag, det lättade verkligen och verkligen skönt att få prata ut, man går och bär på saker som känns riktigt jobbiga men som sagt idag insåg jag verkligen att allt inte alltid är vad man tror att dom är och helst att människor inte är dom man tror att dom var.. Vad dum man är ibland va, jag känner mig otroligt dum iaf och nu känns det såhär "ta dina grejer, ha det bra..hejdå" den känslan ljuger aldrig ..

Dessutom ärligt talat, vad fan ska jag med en människa i mitt liv till som inte ens är ärlig ?! Bra fråga..

Känns iaf bra att jag börjar hitta rätt nu.. Sköntskönt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra emma=)/kram mamma

2010-10-25 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0