Ingen mindre än Peter Hägelstam

Jag måste verkligen passa på att säga att jag nog haft årets roligaste dag idag, fick nämligen äran att bli stylad tillsammans med två andra tjejer av ingen mindre än Peter Hägelstam ..
Trodde först jag bara skulle vara hår/smink modell för björn axen och frisörerna där skulle göra det, men sen när man kommer dit ja då står Peter där i salongen och väntar på oss, det var en stor överraskning..

Blev verkligen jätte inspirerad och det var så himla kul, även om man var trött efter 6½ timmes jobb och sen stå i salongen i 5 timmar, det känns i hela kroppen men det var det absolut värt..

För er som inte har någon koll alls på vem denna mannen är så har ni honom här till vänster


Nu tror jag de flesta av er vet vem det är ..

Hur som helst så har jag lovat mamma och lägga in bilder och jag börjar lägga upp bilder på de andra två tjejerna, tyvärr har jag bara två halvtaskiga bilder på ena tjejen men det får duga det jag har..

Han började med en klassisk frisyr som är rätt enkel men tar däremot lång tid att göra



Sen gjorde han en svinrygg men en lite mer "kaxig" sådan om man ska kalla det så, inte den där eleganta svinryggen utan en lite mer modernar version..



Och nu kommer vi äntligen ner till mig, jag blev lite av varje, vet inte vad man ska kalla det men det var i allafall annorlunda, på något visa gillar jag formerna i håret, hur det växer till liv på något konstigt vis, som han sa "jag gillar konstigt"

Jag börjar med bilderna från förberedelserna innan uppsättningen


Nu kommer vi till självaste uppsättningen då




Sådär det var allt för idag, däremot vet jag verkligen inte hur jag ska få ut detta, får skrubba en antal gånger för att hårspray, egentligen vill jag ju såklart ha kvar detta till imorgon, men jobbet väntar på mig och jag vet inte om det kommer vara så snyggt efter en godnatts sömn, det tror jag faktiskt inte.. Så jag skippar det och testar det jag lärt mig till helgen.. Jag längtar redan:)

Ha en fortsatt trevlig Onsdag, nu ska jag försöka få ut mitt hår sen blir det att sova. Det är en mycket trött Emma som sitter vid datorn just nu ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket snyggt=)det måste ha vart en rolig dag;)kram mamma

2010-10-06 @ 22:22:09
Postat av: Frida

Det blev ju riktigt tjusigt! annorlunda och fint =)

2010-10-06 @ 22:27:26
URL: http://frieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0