Insane..

Det här är lite insane faktiskt, kommer ha tränat och tränat och tränat tills på Söndag känns det som, måndags var det träning, ons, tors, fre, lör och sen match söndag, men man får väl se det som att jag kan äta massa gott också på detta:) Jag som älskar mat..

Har en ledig dag idag från jobbet och det känns faktiskt väldigt skönt, har hunnit med att skura, dammtorkat och dammsugit både vardagsrum och hall en stor stjärna till att jag orkade det:) Har även hunnit slänga på en tvätt och ska slänga på ytterligare en nu när denna är färdig..

Sedan vet ni vad jag ska hitta på under denna mulniga fredag? Jo jag ska hoppa i duschen nu, sedan blir dt nog antingen freeport eller frölunda vi får väl se vad man bestämmer sig för men måste köpa nytt balsam och så kanske man hittar något annat på vägen med?;)

Nu ska jag kila, ha en bra fredag

Kommentarer
Postat av: X

musslor räkor kräftor. mums?

2010-10-02 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0