Mycket att göra

Jag har faktiskt på det senaste inte riktigt vetat hur jag ska få ihop tiden förutom nu när man kommer hem från träningarna dvs, då har jag verkligen tid till att ta det lugnt men detta ska absolut inte tas som något negativt utan jag gillar att ha mycket att göra, man gör roliga saker, träffar trevligt folk :) Kan inte bli bättre än så..

Hade en ledig dag idag från jobbet och det var faktiskt toppen, klev upp sisådär 10, gjorde mig i ordning och åkte ner till vasa för att träffa Elin för en Brunch, sedan så åkte jag förbi Anton och strosa runt på stan med honom och sen blev det träning :) Nu först hinner jag sätta mig ner och bara ta det lugnt och det är SÅÅ otroligt skönt..

Ska lägga mig en stund framför tvn och sen sova, är en mycket trött människa efter en hektisk vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0