Romeo and Juliet

Nu har jag just gjort mig klar för middag ute i vasa, får hoppas på att dt blir god mat om inte annat så får man trevligt sällskap så hur som helst kan dt inte gå fel..

Gårdagen spenderades ute på Victoria och ja må säga att jag hade en riktigt trevlig kväll sen att jag blev lurad med är ju en annan femma.. Man säger och gör konstiga saker ibland men jag bjuder på det, man får se dt så istället :)

Denna helgen har inte alls varit planerad, inte det minsta men det är gott att ha dt lite spontant sådär, inte alltid veta vad man ska göra, nu däremot hade jag tänkte sätta mig på bussen in till staden


Jag från gårdagen..

Nu kilar ja, ha en go lördagskväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0