Some kind of wonderful

Emelie ringde mig för en liten stund sedan och skulle köpa biljetter till Chalmers halloween fest, så nu blir det att ta sig in till stan för att hitta något att klä ut sig till, jag är urusel på det här med att klä ut mig, dåligt fantasi helt enkelt eller så tycker jag bara det blir för mycket :P Aja får ta mig an denna utmaning med då, så får vi se vad jag kommer hem med..

Träning ikväll med, får se om jag kan vara med på handbollen, tror icke det med min tumme som gör förbannat ont :/ brukar inte vara den som klagar på att ha ont men sen så stukar jag aldrig mina fingrar heller för dom är så himla överrörliga men när jag väl gör det så sitter det i flera månader, men löpning blir det iaf för min del ..

Hoppas ni har en bra Måndag, love mondays .. då har man en hel go vecka framför sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0