Talking about a revolution

Allt blev helt annorlunda än vad du sa att det skulle bli, jag tror vi tappade varandra istället för att hitta tillbaka till att ha kul tillsammans, att kunna dela både bra och dåliga sidor..Jag vet inte om vi hittar tillbaka heller, det får framtiden visa, men just nu känner jag bara att "den där" personen som betydde så mycket, bara vände en ryggen och jag vet inte om jag förtillfället vill ge det en chans till för jag gav så mycket och fick ja vad fick jag tillbaka?
Om jag inte ens kan svara på den frågan, kanske mina funderingar ligger helt rätt i tiden.. jag vet inte..

Det mest ledsamma i deta hela är att du inte alls verkar se detta, att du inte tagit det på allvar .. Fast å andra sidan så kanske du helt enkelt och rätt så simpelt faktiskt inte brytt dig om att ta tag i det för att det inte varit viktigt, eller någon prioritering för dig..

Nu ska detta inte bli hyper sentimentalt inlägg utan vill väl mest skriva av mig, hur jag känner idag..
Ha en go Torsdag allesammans

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland är det så att man ger..men får inte tillbaka..så är livet..låt tiden få utvisa..lämna det som ger dig bekymmer o funderingar..och suger ut all din energi..det är ingen värd;)rikta din energi på det som gör dig glad istället../kram mamma

2010-10-21 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0