The time of my life

Gårkvällen var faktiskt lyckad, blev en trevlig kväll på chalmers helt enkelt.. några onda fötter och en go trötthet senare så somnade man som en stock.. Har alltid lika trevligt med Emelie, det är synd att vi inte kan göra sånt här oftare, exempelvis göra oss i ordning i över 3 timmar, snacka om att vara nogranna :) Men hon fick ju va min elev igår så vi skyller på det ;)

Hoppade även hoppborg och jag kommer inte ihåg att man blev så trött på ynka 2 minuter, haha jag flåsade som aldrig förr, jag menar jag har bra kondition och så men hoppborg det var i en helt egen kategori må jag säga..

Skulle mer än gärna dela med mig av massa bilder men kameran krånglar så får inte in bilderna:S måste fixa detta för den är helknasig ju ..

Hoppas er lördag var kanon, nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas att min mage återställer sig helt till morgondagen då jobb vankas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0