Tusen gånger om

Jag har famlat I mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.

Direkt när man kommer hem från jobbet så satte jag på tvn och somnade såklart och nu alldeles strax ska jag gå ut för ett Emelie ska hämta mig till träningen, sedär sicket liv:) Imorgon är det samma, jobb och sen direkt träning men sen vettni då äre ledigt på fredag och vem vet vad som händer en fredag mitt på dagen, kan hända mycket :)

Jag har lite saker att hinna med också denna veckan förhoppningsvis, tror det vore bra att få det gjort denna veckan med..
Hoppas er onsdag varit bra, min har varit goodiegoodie och känt mig extra snäll faktiskt mot alla tanter och gubbar hoppas på att jag kan ta fram det imorgon med:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0