You´re the world to me

Closing a chapter in my life..

Man öppnar nya dörrar i livet och samtidigt stängs andra, man blir sårad, ställer sig upp och går vidare..
Man ser tillbaka på tiden och lär.. Förut så tänkte jag alltid "tusan vad jag saknar den där tiden, eller den där dagen, eller det som var då" Men när jag tänker på mitt eget tankesätt så är det på något sätt som att jag vill leva i det förflutna istället för att se hur verkligheten egentligen är..

När man väl lämnar det som var bakom sig, ser man vad som är här och nu och då inser man också vart man själv vill vara, vilka man vill ha omkring sig och att personer faktiskt förändras med tiden hur mycket man än vill stanna upp dom och säga "stopp där, detta var inte människan jag lärde känna" men vi är ju faktiskt inte samma personer idag som för 6 månader sen, visst man har ju alltid vissa delar med sig men man ändrar sitt sätt att se på saker, sitt sätt att förstå sig på vissa andra människor men framförallt att förstå sig på sig själv..

Jag har just stängt ett kapitel och jag är redo för ett nytt :) Öppna nya dörrar..

Nu däremot ska jag packa klart väskan inför matchen mot Önnered och innan det ska jag faktiskt ta en härlig fika som faktiskt om jag ska vara helt ärlig blir min frukost för dagen;) Jag vet, jag är lite seg ibland..




Kommentarer
Postat av: Vickan

Så sjukt! Jag tänkte verkligen precis på det, att jag måste sluta leva i det förflutna och hoppas allt ska komma tillbaka.. Det kommer aldrig göra det, hur svårt det än är att inse.

2010-10-10 @ 17:57:39
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0