En mycket trött Emma

Som sitter vid datorn för tillfället.. Ska kolla klart smallville sen ska jag vila en stund tills Nicole kommer hit och sen blir det träning som vanligt, det löser sig:)

Har hunnit med att jobba och jobba och jobba.. ja det är vad jag har gjort men imorgon är jag ledig som tur är, behöver få lite vila känner jag och då får jag då se till att hitta på något kul på dagen, kan inte bara sitta hemma hela tiden och vänta på träningarna..

Har varit underbart väder idag dessutom, bara njutit dock blev min lunch 10 min sedan blev det ut och köra igen.. TRÖTT? JAAA!!!!

Jag får återkomma när jag har något roligare att skriva om, hade så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0