Godkväll

Ja nu sitter jag här än engång, kom precis hem och i princip slängde mig framför datorn, har knappt hunnit sitta här alls idag och jag som är en sån typiska dator människa så kände jag att jag behövde gå igenom lite mail och så innan jag går och lägger mig, kikar igenom saker och ting, snokar runt lite;) Gillart..

Har haft en helt underbar kväll med Elif ute i Linne, ett glas vin och oxfile och potatisgratäng och oooh ja om det var gott, smaskade i mig det rätt snabbt och sen satt vi och snacka skit och skratta och hade det allmänt trevligt..Gud vad man kommer på konstiga saker alltså och det är gott att ha människor runt en som verkligen förstår en och verkligen kan hålla med om ens åsikter kring saker:) Bolla lite ideer och sånt..

Imorgon står det jobb på schemat 07:00 till 15:30 och sen äre träning och jag ser faktiskt framemot morgondagen, jag ber till gud att det är fint väder imorgon med, humöret blir på topp då, höstmys med sol och gula löv överallt är inte det mysigt?! Jajjamensan, helst när man känner precis när man kommer innanför dörren "ÅH GUD vad värme är härligt" Det är bara för underbart..
Däremot kan vi skippa vintern va?;)

Nu ska jag sova.. gonatt med er allesammans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0