I dont believe you

Klev upp 08:10 idag, mycket tidigt för att vara jag och helst när jag var ledig men denna dagen var speciell för Emma kom till stan och vi bestämde oss för att ta en frukost på Espresso House "en gammal goding" som vi gjorde förr, så vi satt inne på NK och fikade i typ 2 timmar sen strosade vi runt på stan och käka osv till typ 17.. så blev en lång dag och mina fötter var ömma.. ja om dom var ömma :)

Hittade mig en kalender som jag verkligen behöver för att hålla koll på vilka dagar jag jobbat osv.. glömmer lätt bort det..


Detta var då jag idag:)

Och Emma passade på att läsa lite för Nalle Puh med..



Sitter och filosoferar och det är inget positivt filosoferande denna gången :/
Nu ska jag kila hade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0