I like the way it hurts..

I just love the way you lie..

Har just vaknat, har legat och sovit i någon timme nu kände mig inte alls kry efter jobbet var helt död så blev ingen träning för min del, tänkte att jag vilar idag och förhoppningsvis är bättre imorgon så man inte åker på någon sjuka bara:)

Så vad ska man då göra ikväll ? Bänka sig framför idol kanske och hålla tummarna på att jag kommer kunna somna inatt med..

Någon som har någon bra ide för mig, behöver göra av med rätt mycket energi för att kunna somna, är sugen på att ta en riktig löprunda el nåt men jag skulle ju inte träna så det blir ju lite svårt, detta blev ett svårt val, vad gör man?! Får sätta på riktigt hög musik och köra min dans här hemma då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0