Impossible

Ja ibland är det verkligen nästan och då säger jag bara nästa omöjligt att göra det man tycker om mest för det är massa människor som jämt ska ställa sig i vägen för en och göra allt så himla mkt jobbigare och svårare, men samtidigt så försöker jag tänka såhär "Okej det är bara ett till hinder på vägen tills dit jag vill, jag står iaf för min åsikt, vad jag tycker ock tänker och jag vet vad jag vill, hur mycket dom än blockerar vägen dit för en så spelar det ingen roll för jag har bilden framför mig och det är det absolut viktigaste"

Den enda som verkligen kan stoppa mig är jaa jag själv då och om man inte når dit ens mål var då kan man iaf gå med huvudet högt och veta att man iallafall försökte..
Det värsta är om man sitter där sen och ångrar att man aldrig tog chansen eller att man aldrig försökte, chansade ..

Har fått en helt annan bild av så mycket på de senaste dagarna, en klarare bild av mycket som berört mig tidigare, vad jag vill, vad jag tycker och tänker..
Visst har många väldigt många frågetecken kvar men dom löser man på vägen, men viktigast av allt är väl att jag iaf vet vad jag står för och inte står för .. vad jag tycker är okej och inte okej..

Jag önskar ibland att jag tänkt såhär för längelänge sedan istället för då skulle nog verkligheten varit helt annan, men samtidigt jag är rätt många erfarenheter rikare och jag går iaf ut ur det med huvudet högt och vet vart jag befunnit mig och vart jag befinner mig livet just nu .. Denna stunden:)

Nu ska jag äta, för min mage verkligen skriker efter mat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0