Just the way you are

Har just bytt om till löparbyxor, skor och allt vad man nu har när man löper till och med klockan sitter på armleden och då är det bara att promenera ut till Emelie som ska hämta en och sen självfallet då inte glömma musiken och gymhandskarna, är en tidig träning idag slutar halv 8 och imorgon är man ledig så har all night a head of me kanske man säga: )

Har ingen som helst lust till att träna idag faktiskt men jag tar tag i mig själv som jag alltid gör och drar mig dit och peppar mig själv med att jag förhoppningsvis blir lite bättre varje gång och om jag vill uppåt så är detta den enda vägen dit .. Även om jag är dötrött efter jobbet så beger jag mig med bestämda steg dit..

Gjorde nog en av mina tanter väldigt glad idag, har inte varit där på någon vecka och hon trodde helt jag hade glömt bort henne så överraskade henne med att kika in och ge henne en bamsekram och säga att jag inte alls glömt och så blev det såklart en fika på det med :)

Nu däremot ska jag inte sitta här längre, för jag ska bli upphämtad till träningen nämligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0