Kaaaos

Hard to believe how people move
Fallin out of love with you
Tearing down all the walls and love the chaos

You came out hard that summer
I started to dance, remember everything
Not a thought of you and I lied a lot too, maybe to forget you..

Jag är supertrött all the time right now.. Det är som att kroppen inte vill hänga med huvudet riktigt, jag påverkas otroligt mycket avv vädret, när det ena stunden är SOOL och andra REGN, what to do?! Sen jobbar man mycket, tränar mycket, har mycket runt omkring every minute, all the time..

Men helgen ser jag faktiskt framemot, blir nog en bra helg tror jag, ska på after work, fixa töserna till en modevisning på lördag förmiddag, sen blir det nog troligast utgång och vad har söndag att ge mig ?! Some good food, a glass of wine and maybe a really good movie:)

Nu däremot ska jag ta min rumpa från golvet, borsta tänderna och sen hoppa straight to bed.. Gudars vad jag behöver mer sömn :) Hoppas er dag varit kanon, min va okej faktiskt .. Jobb och sen bildorientering över hela Kungälv .. 60 minuters löp.. Wehooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0