Koooom igen

Det var så jag tänkte när jag sprang upp för skidbacken själv.. Koooom igen Emma, EN TILL, EN TILL .. GE INTE UPP och någonstans där bak satt orden "jag vill gå, jag orkar inte" ..Har ont i ryggen nämligen så körde inte gym och intervaller med dom andra utan tog mig ut på en egen runda..
Blev 9 km och skidbacke, alltså runda upp till fontin, 5 km, skidbacke och tillbaka ner till idrottshallen..
och nu är jag en trött människa ..

Nuuu ska ja fortsätta kolla på idol:)



Jaa imorgon vankas det jobb igen då, hoppas ryggen håller för på lördag ska jag sitta barnvakt .. Får se hur det går men ungarna är ju goa så det ska nog gå galant, får komma på några lekar jag kan uppehålla dom med bara:)

Kommentarer
Postat av: emilia

jag har också tittat på det precis! :)

2010-09-10 @ 21:00:41
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0