Magkänsla

Man ska alltid lita på sin magkänsla för den där känslan stämmer väldigt väldigt ofta, när det är både bra och dåligt..
Den bara sitter där den där känslan, man är född med den och den kommer förfölja en resten av livet och jag gillar det

Dessutom har jag kommit fram till om jag tänker när jag spelar så blir det katastrofalt för min del, i många situationer är det ju bra att använda hjärnan, typ som i jobb skola osv men när jag är på plan så är det lika bra att stänga av den för jag och min hjärna går inte hand i hand när jag spelar handboll tydligen:P

Ska bänka mig framför VMA nu och sen ska jag lägga mig i sängen och avnjuta mig en riktigt go sömn för imorgon är det jobb och sen match, sedär ja match match.. Premiär mot kropps:)

Hoppas er dag varit bra:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0