Me and my guitar

Sitter hemma i lägenheten i det här ruggiga höst vädret och kylan som är utanför men det är super mysigt, har tänt massa ljus hemma, just ätit upp mina pannkakor som jag gjort, blev en liten låda över till imorgon som man kanske kan mumsa på?:)

Jag är en mästare på pannkakor i vanliga fall men den här nya stekpannan förstör verkligen för mig just nu, blir arg på att det inte funkar, får ta och köpa en annan stekpanna änkomt för mina pannkakor för det här tär på mig, mina talanger går åt spillo:P

Det enda som saknas idag är någon att dela allt det här med, många känner sig nöjda och glada över att vara singlar men jag känner verkligen en längtan av att ha någonting tryggt, någon man håller kär och kan dela både dåliga och bra dagar med, som gillar en för den man är både på gott och ont, någon att dela min vardag med..Jag säger alltid att man inte ska söka och det ska man heller inte, det kommer väl när det kommer ..

Imorgon är det jobb igen och träning och jag ser faktiskt framemot allting på något konstigt vis till och med jobbet, göra något bra, få komma in i en go vardag och uppskatta varje dag för vad den är, annars går man och väntar och väntar på helgerna men va tusan, man lever ju här och nu och jag ska verkligen försöka göra varje dag till den bästa, man får helt enkelt dra på smilegroparna och se saker ur en positiv synvinkel..:)

Såhär ser det ut hemma hos mig ikväll .. Älskar levande ljus och doften av vanilj och frukter ..
Riktig höst känsla här just nu:)


Kommentarer
Postat av: Julia

du vet att jag älskar dig!

2010-09-26 @ 20:48:25
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu börjar du tänka i rätt banor;)..mysigt med ljus=)saknar dig här hemma!!!/kram mamma

2010-09-26 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0