Modevisning och röstning

Yep nu har jag tagit tag i mig själv och röstat och jag är mer än nöjd med mitt resultat, dock så sviker Emelie mig och nicole med att rösta bajs, men men så är livet alla kan ju inte tycka som jag;)

Modevisningen gick bra idag, klev upp 7 imorse och gjorde i ordning tjejerna med hår och smink och jag tror faktiskt att dom var riktigt nöjda, dom var så fina så:)

Fick mig en tankeställare också och massa beröm det gillar man alltid.. blir så glad och blir rörd när människor säger såna fina saker till en, det ger en mer energi till att kanske orka kämpa för det man tycker är kul..

Hur som kommer det bli en kanon kväll ikväll, ska och kolla Kärra -Eslöv nu med Emelie, sen hem och göra mig i ordning för en kväll ute med massa gott folk, denna dagen kan nog itne bli bättre än såhär.. Toppar dagen med en bra kväll;)


Min 20 årsdag;) Hitta lite bilder hemma hos Emelie nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0