Notbroken

All I waited for
Was a chance to make you understand
Tell you these forgotten truths
You never thought were real

When the world is insane
You get used to the pain
And you don't even know how you feel
And I get like you
I'm alone and confused
But you know it's not forever



Sitter hemma och bara tar det lugnt, ska sätta på en film sen har jag lite att göra..
Imorgon är det match mot Västerås uppe i Uddevalla, tjejerna är där och spelar idag men icke jag..Men tomorrow, då jävlar:)

Behöver plocka upp lite här i lägenheten också känner jag, jag klarar inte av att ha kläder liggandes/skräpandes på mina golv.. och Mamma detta är en helt annan jag från tiden jag bodde hemma, får då låg hela min garderob ute utan att jag brydde mig och nu ligger en del av den och jag får panik av att det är så stökigt..
Konstigt vad man kan förändras?!

You had your chance to make it all right, but you could´nt handle it..
Did´nt care because you thought I always would be there for you..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir annat när man bor själv;)då finns det ingen mamma där..som städar o plockar upp;)man lär sig=)kram mamma

2010-09-04 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0