Pack up

I get tired and upset
and I try to care a little less

Fredags kvällen var riktigt kul blev dancing dingo och Park lane med riktigt gott folk:) Mycket dans, mycket skratt och jaa helt enkelt en härlig kväll, kan nog inte förklara den mer än så än att jag och Nicole hamnade hemma hos mig 6 på morgonen.. Så kan det gå;)

Går kvällen däremot var riktigt mys och skön, kolla massa kärleksfilmer med Elif och käkade pizza och snacka massa och det var riktigt trevligt :) Precis som i vintras, fast nu fattades ju kylan och snön då men jag klarar mig gärna utan det ändå och kör på myskvällar här på hösten istället ..

Så vad ska jag då göra en söndag som denna ?! Startade den med varma mackor i ugn och en tallrik yoghurt så nu är jag igång, har satt igång en tvätt med, ska laga massa matlådor och sen får man se vart dagen för en:)
Hoppas er helg har varit kanon för det har min varit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0