So so so ..

Ovanligt att jag tänkte skriva att jag var trött men idag är jag verkligen trött och imorgon vankas det jobb igen, sedärsedär förhoppningsvis är jobbet bara till 12 och sen blir det fotografering och träning som vanligt då.

Har inte gjort jätte mycket denna helg, tagit det lugnt umgåtts med gott folk .. gårdagen var fylld med tacos, våfflor och en asdålig film .. så tänkte faktiskt ta och sätta igång en annan film som förhoppningsvis inte är dålig utan riktigt bra :) Köpte mig även en film igår med så kanske sätter igång den efter denna ..

Har faktiskt inte särskilt mycket att skriva idag just för att denna dagen inte varit någon topp dag..Men det kommer fler dagar som kan bli riktigt bra:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

bra jobbat på träningen igår loca blir jätte stollt när jag ser dig spela :)d:d:d:d

2010-09-05 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0