städning är nog det tråkigaste

Ibland kan det faktiskt vara stimulerande och skönt med städning men absolut inte när man inte alls är på humör för det, jag är super duper trött idag, sådär psykiskt och fysiskt trött, tror jag gör mig själv trött med allt grubblande hit och dit  .. Ska sluta grubbla och bara låta det vara istället, ta varje dag för vad den är istället..

Förhoppningsvis får jag kanske med mig Emma på mina planer ?! I hope soo

Idag har varit en sådan där super lugn dag har inte gjort så mycket förutom städat då, gick ju rätt snabbt .. okej erkänner var ingen vidare städare eftersom jag bara plockade undan men städning och plockning är ju nästan samma sak, så nu fattas bara lite dammsugning och lite skurning och sånt tråkigt så är det rent, undra när jag orkar ta fram moppen?! Många långa steg till toaletten för att plocka fram allt, mycket energi som skall göras av, vi får se;)

What are you going to do when everything goes all wrong?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0