Tell me it´s gonna be okay ..

Tell me that I´ve got it wrong
Tell me everything will be okay..

Nu ska jag ta tag i mig och promenera ner i detta underbara väder till Hemköp för att inhandla allt behövligt eftersom min kyl börjar bli lite tom, har även varit hurtig och rensat ut lägenheten och kyl och kök och ja allt annat som behövs rensas ut, har bara toaletten kvar :)
Har även tagit bort en annan grej, vill ha en helt ny start nu känner jag, rensa ut massa gammalt, dåliga minnen osv och ta var dag för vad den är..

Ibland är vissa saker så orättvisa va, man sitter och funderar varför man ska få stå ut med allting men samtidigt när man vänder på det och försöker tänka att det kommer alltid något bra ur allt dåligt och man lär sig varje gång och det är faktiskt det bästa, man växer som person helt enkelt..
En erfarenhet rikare kan man säga ..

Ikväll är det träning, är fortfarande förkyld men dt börjar bli bättre så jag tänkte att jag ska försöka på mig det ändå:)

Nu ska jag inte sitta här utan ta tag i allt jag har att göra idag..

Imorgon fika och bio med kära Elif, längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0