Todays do

Idag har jag inte hunnit mer än jobbat och sen åkt direkt ner med Emelie till Sisjön för att jobba extra till lagkassan och sen har jag suttit och kollat lite tv, en lugn dag helt enkelt..börjar känna mig förkyld dessutom så får väl försöka ta det lugnt och kurera mig till helgen :)

Shontelle - Perfect Nightmare

Keep telling myself that it's not worth it
I already know I don't deserve it
But if it's from you I don't mind hurting
This is my perfect nightmare
So when will I wake up and scream
No way



What doesn't kill you
It makes you stronger
And though I'm going to miss you
I'll forget it and let you go

Nu ska jag gå och sova om jag ska vara helt utvilad imorgon.. för imorgon ska jag och fixa håret och vi får väl se hur det blir.. om det blir förjävligt får jag väl ha mössa på, men det betvivlar jag eftersom jag har en grym frisör som jämt gör mitt hår så anförtror mig henne än engång :)

Hoppas ni har haft en go Tisdag och att Onsdagen förhoppningsvis blir ännu bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0