Usch usch

Jag är en förkyld varelse, egentligen så kan man ju träna även om man är förkyld men det är premiär i helgen och match imorgon dessutom så tränarna tyckte det var lika bra att jag stanna hemma och vila istället ändå, det är många som är sjuka nu och onödigt att göra det värre, behövs folk så får inte vara sjuk till matchen imorgon så bara att kurera sig med en kopp te och en jätte tråkig dag här i soffan ..

Jag är full i energi nu för tiden men ändå så sitter man hemma och väntar och väntar på att tiden ska gå jo för att alla jobba och jag gör det inte idag och vad gör man då? Sitter och kollar på Oprah, ingen ide att försöka sova för då kommer jag inte somna ikväll, hade ju behövt städa lite med det orkar jag inte just nu, den lusten kanske kommer om en timme el nåt, hade behövt gå ner till apoteket med och köpa nässpray men det har jag heller inte tagit mig i kragen för än:P
Det kommer med..

Torsdag som sagt, what to do on a thursday?! Aja nu ska jag fortsätta med mitt Oprah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0